Profesjonalna obsługa Klienta

Peter Drucker, ekspert ds. zarządzania, powiedział: mamy tylko jednego szefa i jest nim nasz Klient. Może on pozbawić pracy każdego z nas, wystarczy, że przestanie u nas kupować. Słysząc te słowa, uświadamiamy sobie jak ważne jest doskonalenie technik kontaktu z Klientem.

Dzisiaj, w dobie tak dużej konkurencji i porównywalnej jakości produktów i usług, czynnikiem decydującym o przewadze rynkowej jest sposób obsługi Klienta. Nie wystarczy już być tylko sprzedawcą bądź doradcą. Klient oczekuje znacznie więcej. Potrze-buje fachowca i przewodnika, który oprócz solidnej wiedzy zapewni mu bezpieczeństwo i wsparcie. Kogoś, kto go wysłucha i zrozu-mie oraz wskaże najlepsze rozwiązanie. Kogoś, komu będzie chciał zaufać. Kogoś, do kogo będzie chciał powrócić. I w końcu kogoś, do kogo przyprowadzi swoich najbliższych i znajomych.

Szkolenie Profesjonalna obsługa Klienta uczy jak kształtować prokliencką postawę by budować pozytywne i długotrwałe relacje z Klientami.

 

CELE SZKOLENIA:

– Podniesienie jakości obsługi i satysfakcji Klientów.

– Wykształcenie zachowań komunikacyjnych umożliwiających profesjonalną obsługę każdego Klienta w każdej sytuacji.

– Nabycie umiejętności rozpoznawania typów Klienta i dedykowanej im obsługi.

– Poznanie skutecznych narzędzi wspomagających profesjonalną obsługę Klienta – bezpośrednią i telefoniczną.

– Zwiększenie umiejętności diagnozowania potrzeb Klienta.

– Poznanie technik wspierających zachowania asertywne w radzeniu sobie ze stresem i negatywnymi emocjami.

– Budowanie profesjonalnego wizerunku firmy wśród Klientów.





Subskrybuj Newsletter