Chętnie odpowiemy na wszelkie Państwa pytania i wątpliwości.
Peter Drucker, ekspert ds. zarządzania, powiedział: mamy tylko jednego szefa i jest nim nasz Klient. Może on pozbawić pracy każdego z nas, wystarczy, że przestanie u nas kupować. Słysząc te słowa, uświadamiamy sobie jak ważne jest doskonalenie technik kontaktu z Klientem.
Dzisiaj, w dobie tak dużej konkurencji i porównywalnej jakości produktów i usług, czynnikiem decydującym o przewadze rynkowej jest sposób obsługi Klienta. Nie wystarczy już być tylko sprzedawcą bądź doradcą. Klient oczekuje znacznie więcej. Potrze-buje fachowca i przewodnika, który oprócz solidnej wiedzy zapewni mu bezpieczeństwo i wsparcie. Kogoś, kto go wysłucha i zrozu-mie oraz wskaże najlepsze rozwiązanie. Kogoś, komu będzie chciał zaufać. Kogoś, do kogo będzie chciał powrócić. I w końcu kogoś, do kogo przyprowadzi swoich najbliższych i znajomych.
Szkolenie Profesjonalna obsługa Klienta uczy jak kształtować prokliencką postawę by budować pozytywne i długotrwałe relacje z Klientami.
CELE SZKOLENIA:
– Podniesienie jakości obsługi i satysfakcji Klientów.
– Wykształcenie zachowań komunikacyjnych umożliwiających profesjonalną obsługę każdego Klienta w każdej sytuacji.
– Nabycie umiejętności rozpoznawania typów Klienta i dedykowanej im obsługi.
– Poznanie skutecznych narzędzi wspomagających profesjonalną obsługę Klienta – bezpośrednią i telefoniczną.
– Zwiększenie umiejętności diagnozowania potrzeb Klienta.
– Poznanie technik wspierających zachowania asertywne w radzeniu sobie ze stresem i negatywnymi emocjami.
– Budowanie profesjonalnego wizerunku firmy wśród Klientów.